وقتی شخصی برای خرید کالا یا خدمات به محلی مراجعه می‏کند در اصل برای رفع یک نیاز مراجعه کرده و کمتر هستند کسانی که بی دلیل دست به خرید کالا یا خدمات بزنند؛ به همین دلیل باید به آنها توجه کرد و صحبتشان را شنید. در اصل اگر در مقام یک فروشنده هستید سعی کنید ابتدا شنونده خوبی باشید چراکه این برای شما هم بهتر است، وقتی قبل از اینکه سخنی به میان آورید حرف های مشتری را خوب بشنوید آنگاه می‏ توانید در کمترین زمان بهترین کالا یا خدمت مورد نیاز شخص مورد نظر را به وی ارائه دهید.

 

            yes follow us on instagram: @hesab.ketab

     زمانی که مراجعه کننده متوجه شود که توانسته اید در کمترین زمان او را درک و خواسته اش را برطرف کنید باعث ایجاد حس اعتماد و سریعتر قطعی شدن روند فروش می شود که این امر یک امتیاز مثبت برای یک کسب و کار می باشد.

شنونده ی خوبی باشید!

یک فروشنده ی حرفه ای باش!

روش ادواری و دائمی نگهداری حساب موجودی کالا

  ,یک ,مراجعه ,کالا ,     ,مورد ,    ,کالا یا ,شود که ,در اصل ,در کمترین

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران