وقتی شخصی برای خرید کالا یا خدمات به محلی مراجعه می‏کند در اصل برای رفع یک نیاز مراجعه کرده و کمتر هستند کسانی که بی دلیل دست به خرید کالا یا خدمات بزنند؛ به همین دلیل باید به آنها توجه کرد و صحبتشان را شنید. در اصل اگر در مقام یک فروشنده هستید سعی کنید ابتدا شنونده خوبی باشید چراکه این برای شما هم بهتر است، وقتی قبل از اینکه سخنی به میان آورید حرف های مشتری را خوب بشنوید آنگاه می‏ توانید در کمترین زمان بهترین کالا یا خدمت مورد نیاز شخص مورد نظر را به وی ارائه دهید.

 

            yes follow us on instagram: @hesab.ketab

     زمانی که مراجعه کننده متوجه شود که توانسته اید در کمترین زمان او را درک و خواسته اش را برطرف کنید باعث ایجاد حس اعتماد و سریعتر قطعی شدن روند فروش می شود که این امر یک امتیاز مثبت برای یک کسب و کار می باشد.

شنونده ی خوبی باشید!

یک فروشنده ی حرفه ای باش!

روش ادواری و دائمی نگهداری حساب موجودی کالا

  ,یک ,مراجعه ,کالا ,     ,مورد ,    ,کالا یا ,شود که ,در اصل ,در کمترین

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

شرکت مشاورین و مهندسین سده وبلاگ شخصی سیّدمجتبی جلال‌زاده ایران وب کم شنگول دفتر یادداشت مجازی من منتظر ... آزمون استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی و سایر آزمون های استخدامی بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر شهرستان رزن پایگاه رسانه ای دکتر صادق واله پلکان ریاضی